”We slapen ongeveer 3000 uur per jaar”

Slaap is misschien wel het meest onderschatte onderdeel van onze gezondheid. Bijna alle aandacht gaat uit naar onze dagbesteding, fysieke beweging en ons voedselgebruik.
Beter slapen en jouw gezondheid

Heeft jouw lichaam de juiste ondersteuning en rust
om elke dag vol energie te beginnen?

Wervelkolom

 

Je rugwervels hebben ’s nachts de juiste ondersteuning nodig om te kunnen opladen.
Spieren

Je gebruikt je spieren bij alles wat je doet. Maar ze zijn niet gemaakt 24 uur per dag te belasten. Ze hebben voldoende rust nodig om aan te sterken.

Hersenen
Je hebt je slaap niet alleen nodig om alles wat je hebt meegemaakt te verwerken, je brein maakt tijdens je slaap ook stoffen aan om geestelijk genoeg energie te hebben voor een nieuwe dag.

Herken je deze slaapproblemen?

Slaapstoornissen

  • Dyssomnie
  • Insomnie
  • Hypersomnie
  • Slaapapneu
  • Narcolepsie
  • Vertraagd/verstoord slaapfasesyndroom
  • Parasomnie
  • Restless legs
  • Samenhangende slaapstoornis met psychische problemen
  • Samenhangende slaapstoornis met lichamelijke problemen

Slaaptekort

Slaaptekort – simpelweg dat je te weinig slaap hebt – kan diverse oorzaken hebben. Denk aan te weinig tijd nemen om te slapen, een slecht slaapsysteem of slechte slaapomstandigheden. Het vervelende van slaaptekort is dat het kan overgaan in een slaapstoornis of kan leiden tot lichamelijke of psychische problemen. Heb je een van deze klachten en wil je graag persoonlijk advies over een goed slaapsysteem? Vraag dan snel onze brochure aan; boordevol tips en handreikingen om weer heerlijk te kunnen slapen. Elke dag fitter en vol energie beginnen.

“Doe de slaapscan, ontvang een persoonlijk rapport met tips”

Doe onze Onlineslaapscan! Binnen 3 minuten krijg je inzicht in je slaapproblematiek en krijg je een rapport met mogelijke oplossingen.
Contact met Aangenaam Slapen

Bel 0800-aangenaam
(0800-226436226)
helemaal gratis
om telefonisch een
afspraak te maken

Of button
kom naar ons slaapadviescentrum >>

Plan direct een
afspraak

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

Persoonlijk Slaapadvies